سپهرسپهر، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سپهر زندگی ما

حضور در دندانپزشکی

1390/1/20 10:35
نویسنده : مامان سارا
347 بازدید
اشتراک گذاری
مدتی بود که یکی از دو دندون جلویی سپهر یک کمی شکسته بود تازگی ها هم متوجه شده بودیم که دچار پوسیدگی شده . روز پنجشنبه ۱۸ فروردین رفتیم دندونپزشکی. مطب خانم دکتر اصفهانی زاده . در وهله اول و ورود سپهر جذب مطب شده بود یک فضای رنگی پر از اسباب بازی ، لگو ، میز نقاشی و ...  . تا مدتی  سپهر سرگرم بازی بود تا نوبتمون شد . با هم دیگه وارد اتاق خانم دکتر شدیم و سپهر با استقبال گرم ایشون روبرو شد. بعدش من و سپهر  رو صندلی نشستیم و خانم دکتر گفت که می خوایم هواپیما بازی کنیم و به این ترتیب من و سپهر رو صندلی چندین بار بالا و پایین رفتیم. بعدش هم خانم دکتر دندون های سپهر رو چک کرد و معلوم شد که همین دندون مذکور و دندون کناریش احتیاج به ترمیم داره . خلاصه برای سپهر ژل بی حسی مالید و بعدش هم آمپول زد.(پسر شجاع من فقط موقع آمپول یک کمی گریه کرد )
خلاصه طبق گفته خانم دکتر دوباره ما به اتاق انتظار اومدیم تا آمپول اثر کنه بعد از مدتی برگشتیم من و سپهر رو صندلی نشستیم البته جوری که من بتونم بدون خشانت دست های سپهر رو بگیرم . خانم دکتر در کمال حوصله تک تک لوازم رو برای سپهر به زبان کودکانه توضیح داد و شروع به درست کردن دندون سپهر کرد و در حین کار نحوه کار کردنش رو با قصه ای از خانواده کرم های دندون و مبارزه با اونها برای سپهر تعریف کرد. سپهر شجاع هم خیلی همکاری کرد تا کار تموم شد. البته دندونش پانسمان شد تا هفته آینده که پر بشه. در آخر هم  سپهر ۲ تا ماشین جایزه گرفت. فکر کنم به عنوان اولین حضور در دندونپزشکی خاطره خوبی برای سپهر به جا موند. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هستی جون
7 تیر 90 2:55
سلام مامان هستی جون
ببخشید من دیر پیام تون رو دیدیم
خانم دکتر کتایون اصفهانی زاده(متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان )
خیابان ملاصدرا ، تقاطع بزرگراه کردستان (جنوب ) ، ضلع جنوب غرب نبش بن بست توفیق ، ساختمان کردستان ، پلاک 2 ، طبقه چهارم ، واحد 13
تلفن : 88033804 - 88034819
راستش قیمت هاشون رو نمی دونم چون ایشون از مشتری های همسرم هستند لطف کردن با ما حساب کتاب نکردند.