سپهرسپهر، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سپهر زندگی ما

تولدت مبارک

1391/7/24 15:43
نویسنده : مامان سارا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر عزیزم چهار سال پیش در چنین روزی بود که بعد از تحمل ٥ ساعت درد پیاپی تو با اون مژه های بلند و موهای مشکی ساعت ٨:٢٠ شب برای اولین بار در آغوشم جای گرفتی  و من سرشار از ذوق داشتن تو تا چند ساعت بعد از به دنیا اومدنت اشک می ریختم. باورم نمی شد که اکنون مادر یک پسر ناز مثل تو شده ام. حالا چهار سال از اون روز میگذره و من هر روز سعادت دارم که پر شوم از کودکانه های تو ، لبریز از خنده هایت ، سرشار از آغوش هایت ، سیراب از بوسه هایت .
و امروز می بالم به داشتنت. به اون چشمان ژرف که با همه کودکی هایش همیشه در حال کنکاشه . به اون حس بالندگی ات که هر روز مستقل تر از دیروز پیش میره. به اون قدرت تکلمت با این همه واژه های ناب. و به مهربانی هایت . به هر آنچه که در توست .
امروز در پایان چهار سالگیت تو در حال فراگیری زندگانی هستی. تو سه ماهه تابستون دوره شنا رو گذرونی و نمی گم که شناگر ماهری شدی اما با اصول اولیه شنا آشنایی و مثل همیشه عاشق آب و آب بازی. تازگی ها در مهد شروع به آموختن زبان انگلیسی کردی. در حال فراگیری مفاهیم اولیه ریاضی ، علوم و نقاشی هستی. ژیمناستیک کار می کنی و اگر خدا بخواد از اول زمستون به کلاس موسیقی میری .
پسرم امروز در آغاز پنجمین سال زندگانیت می خواهم به تو بگویم که

از من آزادی. که از من دِینی به گردن تو نیست.
که تو مسئول دلتنگی‌ها و حفره‌هایی که خودم عمری نتوانستم جبرانشان کنم نیست
برای من تو آزادی.
می‌خواهم بنشینم و ساعت‌ها به تو بگویم که من بهشت را زیر پای خودم نمی‌بینم
و همه‌ی عشقی که به پای تو میریزم را برای لذت خودم می‌ریزم
و می خواهم بدانی که این دنیا بدون عشق ذره ای نمی ارزد

عزیزم جشن میلادت مبارک

سپهر در تولد 3 سالگی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سپیده
24 مهر 91 18:25
تولدت مبارک
فاطیما
24 مهر 91 18:33
تولدت مبارک گلم.
سمانه مامان پارسا جون
24 مهر 91 18:54
تولدت مبارک عزیزم
مامان تارا
24 مهر 91 21:11
سپهر جون تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی
بابای ملیسا
24 مهر 91 23:43
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
خاله پارمیدا
19 تیر 92 11:20
این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟ این چندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟ چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که میبینی؟ و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟ و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟ چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟ چندمین دم!؟ چندمین آن!؟ آه که تو چقدر خوشبختی! و جهان چه پرغوغاست که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . . آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری پیش ما هم بیاین و اگه دوست داشتین به نینی رای بدین