سپهرسپهر، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سپهر زندگی ما

کلاس جدید

1391/7/2 15:46
نویسنده : مامان سارا
240 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر جونی دیروز کلاست تو مهدکودک عوض شد. و تو ماه ها انتظار چنینی روزی رو می کشیدی. تو مهدکودکتون بچه های نوپا تا ٤ سال طبقه سومند و بچه های ٤و ٥ و ٦ تو طبقه دوم هستند. و از اوایل تابستون بچه های کلاس شما با توجه به تاریخ تولدشون می رفتن پایین . و تو هر وقت که یکی می رفت پایین میومدی خونه می گفتی مامان مثلاً علی هم رفت پایین. از شهریور هم که فهمیده بودی پاییز تولدته می گفتی مامان کی پاییز میشه من برم پایین؟
و بالاخره دیروز تو رفتی پایین. بعدازظهر بابامصطفی اومده بود دنبالت و به من زنگ زد که بگه تو رو گرفته موبایلش رو گرفتی و با ذوق و شوق تمام به من گفتی : مامان من رفتم کلاس سارا جون.دیگه بالا نیستم.
عصری هم که اومدم پیشت کلی خوشحال بودی . براتون یه کلاه های خوشگل درست کرده بودن که رو سرت بود و اومدی برام تعریف کردی که کلاه پسرها سبز بوده و کلاه دخترها نارنجی. عمو شهرام (آقای نوازنده ارگ ) اومده بوده و جشن داشتیم.
من و بابایی هم امروز خیلی خوشحال بودیم که تو ذوق و شوق کلاس جدید رو داشتی. راستی دیروز چون سالگرد ازدواج من و بابایی بود با هم رفته بودیم بیرون و بعد اومده خونه مامان ملیح و بابا مصطفی دنبال تو در خونه رو که باز کردیم تو با یه گلدون کوچک حسن یوسف اومدی به استقبالمون و بهمون گفتی عروسی تون مبارک. که من و بابایی ضعف کردیم برات.
خدا رو شکر که به ما اجازه داد طعم لذیذ پدری و مادری رو با داشتن فرشته کوچولویی چون تو بچشیم عزیزکم./

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)