سپهرسپهر، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سپهر زندگی ما

امان از دست سپهر کم خواب

1389/11/18 15:49
نویسنده : مامان سارا
384 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه (۱۵/۱۱/۸۹ )مراسم جهازبینون خاله فریمان بود.(خانم دایی امیر ) سپهر موند پیش وحید و من رفتم اونجا . حدود ساعت ۷ بود رسیدم خونه که وحید گفت سپهر تازه خوابیده. ساعت ۸:۳۰ علی و آزاده اومدند خونه و ما سپهر هم بیدار شد. ساعت ۱۲ بود که اونها رفتن ما هم رهسپار خواب شد که مخالفت شدید شازده سپهر رو به رو شدیم . وحید رفت خوابید . من و سپهر هم نشستیم پای تلویزیون که آقا سپهر عموپورنگ ببینند. خلاصه من کنار سپهر دراز شد  که خوابم برد ساعت ۱:۳۰ سپهر من رو بیدار کرد که " سارا پاشو برو تو تختت بخواب ". بلند شدم دیدم بله آقا بیدارند و مشغول بازی و عمو پورنگ بینون. خلاصه پاشدم تلویزیون رو خاموش کردم و گفتم بریم بخوابیم  که سپهر شروهع کرد گریه که نه نریم بخوابیم و.... خلاصه وقتی مقاومت منو دیدم گفت : بیام تو تخت شما بخوابم " گفتم : "بیا" خلاصه رفتیم تو تخت و من خوابم برد. ساعت ۱:۴۵ بود دیدم وحید داره داد می زنه" نصفه شبه بخواب دیگه" پاشدم دیدم سپهرخان بیدار در رختخواب مشغول ماشین بازی هستند . خلاصه دعوای وحید موثر افتاد و سپهر رضایت داد و خوابید. شنبه شب هم موقع خواب همین بساط مقاومت رو برای خواب داشتیم منتهی در حدود ساعت ۱۲ که من و وحید سر حرفمون موندیم و نذاشتیم عموپورنگ ببینه و با دعوا رهسپار خواب شدیم.خلاصه این آقا سپهر شدیداْ تصمیم گرفته در خصوص خواب شبانه مقاومت کنه.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسترن
18 بهمن 89 15:50
مامان هستی
16 خرداد 90 16:54
سلام به شما مامان مهربون سپهر جون.قشنگ نوشتید.خدا سپهر جونو و شما رو واسش نگهداره.الهی. انگار همه کوچولوها مثل همن.کوچولوی شما 3 ماه از دختر من کوچیکتره.