سپهرسپهر، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

سپهر زندگی ما

اعلام استقلال

1390/4/18 16:12
نویسنده : مامان سارا
289 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها پسر گلی ما دیگه داره اعلام استقلال می کنه.

چهارشنبه با هم دیگه رفته بودیم (طبق معمول پارک ) داشتیم برگشتیم که سپهر گفت می خوام از بقالی چیزی بخرم ؟ گفتم باشه با هم بریم بخریم.
گفت: نه تو اینجا دم درخت وایسا من برم بخرم
گفتم : نه منم باهات میام
- نه خودم تنها می رم
- آخه پول نداری که!
- خوب بهم پول بده
خلاصه من بهش پول دادم و رفت تو مغازه و ٥ دقیقه بعد بیرون اومد. خوشحال و خندان یه آب پرتقال خریده بود و بقیه پولش رو هم آورده بود.

از همون روز هم گیر داده که من دستشویی می رم تو نیا. وقتی دستشویی داره خودش لباسش رو درمیاره و می ره تو ، وقت شستن من رو صدا می کنه که مامان بیا منو بشور.در این جریان اگه بخوای کمکش کنی هم هی می گه خودم بلدم خودم  بلدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)